Prawo do ponownego wykorzystywania informacji sektora publicznego, będących w posiadaniu Zespołu Poradni Psychologiczno-Pedagogicznych nr 1 realizowane jest poprzez:
- udostępnienie w systemie teleinformatycznym,
- przekazanie na wniosek o ponowne wykorzystywanie.
Warunki ponownego wykorzystywania:
Warunkiem ponownego wykorzystywania informacji sektora publicznego zamieszczonych na stronach Biuletynu Informacji Publicznej Zespołu Poradni Psychologiczno-Pedagogicznych nr 1 oraz udostępnionych na wniosek, jest obowiązek poinformowania o źródle, czasie wytworzenia i pozyskania informacji od Zespołu Poradni Psychologiczno-Pedagogicznych nr 1 obowiązek poinformowania o przetworzeniu informacji ponownie wykorzystywanej.
Zespół Poradni Psychologiczno-Pedagogicznych nr 1 nie ponosi odpowiedzialności za treści informacji powstałej w wyniku przetworzenia uzyskanej informacji.
W przypadku przekazywania żądanych informacji na wniosek, mogą zostać określone dodatkowe warunki, między innymi związane z prawami autorskimi i prawami pokrewnymi.
Opłaty za ponowne wykorzystywanie:
Informacje sektora publicznego udostępniane przez Zespół Poradni Psychologiczno-Pedagogicznych nr 1 mogą być wykorzystywane bezpłatnie. Jeżeli jednak przygotowanie lub przekazanie informacji wymaga poniesienia dodatkowych kosztów, z uwagi na sposób lub formę wskazane we wniosku, Zespół Poradni Psychologiczno-Pedagogicznych nr 1 może nałożyć opłatę. Ustalenie wysokości takiej opłaty następuje zgodnie z art. 18 ust. 2 - 4 ustawy z dnia 11 sierpnia 2021 r. o otwartych danych i ponownym wykorzystywaniu informacji sektora publicznego (Dz. U. z 2023 r. poz. 1524), indywidualnie dla wniosku, uwzględniając w szczególności koszty materiałów koniecznych do sporządzenia wydruków lub kserokopii, koszty elektronicznych nośników danych oraz koszty czynności związanych z anonimizacją.
Środki prawne przysługujące w przypadku odmowy wyrażenia zgody na ponowne wykorzystywanie:
Od decyzji o odmowie wyrażenia zgody na ponowne wykorzystywanie informacji sektora publicznego, stronie niezadowolonej przysługuje, w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji, prawo wniesienia wniosku o ponowne rozpatrzenie sprawy przez Zespół Poradni Psychologiczno-Pedagogicznych nr 1.
Na decyzję wydaną po ponownym rozpatrzeniu sprawy, przysługuje prawo wniesienia skargi, w terminie 30 dni od dnia doręczenia decyzji, do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie.
Prawo do sprzeciwu:
Wnioskodawcy, który otrzymał ofertę zawierającą warunki ponownego wykorzystywania lub informacje o wysokości opłat za ponowne wykorzystywanie, przysługuje prawo sprzeciwu z powodu naruszenia przepisów ustawy o ponownym wykorzystywaniu informacji sektora publicznego. Sprzeciw można złożyć w terminie 14 dni od dnia otrzymania oferty. Złożenie sprzeciwu skutkuje wydaniem decyzji o warunkach ponownego wykorzystywania lub o wysokości opłat za ponowne wykorzystywanie.
Złożenie wniosku:
Wniosek o ponowne wykorzystywanie informacji sektora publicznego może być złożony w postaci papierowej na adres Zespołu Poradni Psychologiczno-Pedagogicznych nr 1, ul. Zawiszy 13, 01-167 Warszawa lub w postaci elektronicznej na adres e-mail: zppp1@eduwarszawa.pl
Metryka
Rejestr zmian
Rozwiń